top of page

Kaip patikti vyrui?

Klausimas moterims - ar dažnai susigundote paskaityti straipsnį su antrašte - kaip patikti vyrui? Savybės, kurias vyrai labiausiai vertina. Kaip būti tobula moterimi jam? Bruožai, kurie net nesitikėjote, kad svarbūs vyrams. Ir pan. Kur gi nesinorės paskaityti tokio straipsnio! Wow, keliuose puslapiuose atsakymas į visą gyvenimą mane kankinusius klausimus, perskaitysiu, seksiu tais patarimais ir mane vyrai mylės, susirasiu draugą, mano ilgametis draugas man pagaliau pasipirš arba pasiūlys gyventi kartu, mano vyras ims man daryti staigmenas, kasdien neš gėles ir pastebės, kad reikia padėti namų ruošoje. Pyyyyyyyyp!!!!!! Šitoje vietoje galvoje turėtų suskambėti aliarmas, kad visas mano mąstymas niekada neprives prie laimingų tęstinių santykių. Galbūt bus kažkoks trumpalaikis prašviesėjimas arba vyras žiūrėdamas į Jūsų pastangas mintyse sureaguos - "nu joooooo" ir tuo viskas baigsis. Ką tada mes, moterys? Aš taip dėl jo stengiuosi, skaitau, viską darau, neriuosi iš kailio, jis turi atkreipti dėmesį, privalo mane mylėti. ir taip toliau, ir panašiai. Nekenčiu šitų straipsnių pavadinimų, specialiai juos ignoruoju ir neskaitau, nes atsakymo juose nėra. Niekur nerasti mokslinio darbo, kuris vadintųsi - internetinis straipsnis "5 punktai, ko nori vyrai" išgelbėjo visų, jį skaičiusių žmonių santykius. Ką aš galiu padaryti pradžioje, jeigu mane kankina šie klausimai: 1. neskaityti šių straipsnių, nes vyrai jų neskaito ir net nenutuokia, ko jie, anot straipsnio, nori iš moterų ir kas jiems jose patinka. 2. suprasti, kad vyras savarankiška, jausmus turinti būtybė, kurios 5 punktais neužmanipuliuosi. 3. įsisamoninti, kad už tai, ką aš darau man niekas neskolngas ir niekas nieko neprivalo, nes aš pati pasirinkau tą daryti ir niekas manęs negali priversti ką nors daryti (na nebent gimstantis iš jūsų vaikas jus priverčia nori nenori jį gimdyti). 4. savianalizei ir situacijų, minčių nenuilstamam narpliojimui bemiegėmis naktimis pasakyti griežtą NE, nusipiešti STOP ženklą ir kaskart užzsivedant ydingam, save žlugdančiam analizavimui sakyti - STOP, STOP, šiandien tau manęs įtraukti nepavyks. Kyla klausimas - kaip gi aš būsiu laiminga, jeigu draugas man nesiperša, vyras man nepadeda, užkrauna ant manęs buities darbus, nepastebi manęs. Atsakymas - galintis laimę suteikti objektas yra ne mano vyras, o aš. Ar galite pakeisti savo vyrą? Ne. Ar galite pakeisti save? Tai vienintelis žmogus, kuriam realiai galite daryti įtaką ir jį pakeisti. Vyrui bus šokas, jeigu vieną dieną/savaitę jis negaus iš jūsų pastabų, tada vietoj minties "nu joooo" atsiras mintis "ojojojoj", kuri jau gali pagimdyti kažkokį teigiamą rezultatą. Kodėl visa tai rašau blog'e apie vaikus? Vaikai - santykių šeimoje veidrodis ir tarpusavio meilės vaisius ne tik pradžioje, bet ir visą likusį gyvenimą.


bottom of page